PolskiGermanEnglish
5965

FAQ - Nejčastěji kladené dotazy

Před objednáním

Je možné provádět objednávku e-mailem nebo telefonicky?

Objednávky lze provádět pouze elektronickým formulářem na stránkach obchodu.nebo e-mailem: info@bolf.cz. Objednávky přijaté e-mailem budou odesílány pouze na dobírku (cena doběrečného činí 129 Kč) a nebude se na ně vztahovat žádná akční cena nebo sleva uvedená na stránkách obchodu..

Je možné provádět objednávku bez registrace tj.bez vytvoření účtu?

Ano. Můžete objednávku můžete provést bez vytvoření uživatelského účtu a bez přihlášení. Po vložení zboží do košíku, přejděte na záložku Údaje o zásilce a zvolte "Objednávka bez registrace". Doporučujeme si nový účet vytvořit. Díky účtu budete mít možnost pro uložení historie nákupů.

Jak zjistit, zda produkt je dostupný?

Ke každému produktu na našich webových stránkách je doložená informace o dostupnosti a přibližné době vyřízení objednávky.

Můžu počítat se slevou nebo jinými bonusy při nakupování online na stránkách obchodu?

O veškerých akcích a slevách se můžete dozvědět v částiSlevy. Pravidelně nabízíme dopravu zdarma. V obchodě jsou dostupné i množstevní slevy, které Vám bude systém automaticky aktivovat. Chcete-li sledovat veškeré novinky a speciální nabídky, doporučujeme přihlásit se k odběru newsletteru.

Z jakých materiálů jsou vyrobeny nabízené produkty?

Materiály, ze kterých jsou vyrobeny produkty jsou specifikované v popisu uvedeném v detailu výrobku.

Odkud pochází oblečení prodávané v obchodě www.bolf.cz?

Naše oblečení je šité speciálně na naší objednávku u výrobců a oficiálních distributorů značek, kterých jsme jediným výhradním zástupcem a obchodním partnerem.

V průběhu objednávání

Můžu si vyzvednout zboží osobně?

Je nám líto, ale v našem obchodě nemáme možnost osobního odběru.

Jaké jsou formy platby za nakoupené zboží?

Dostupné formy platby můžete nalézt na podstránce: Zbůsoby platby.

Jaké jsou náklady na dopravu v případě větší objednávky?

U objednávek nad 999,-Kč je na území ČR doprava zdarma, ale pouze u objednávek proveděných přímo na stránkách, nikoliv u objednávek proveděných telefonický nebo e-mailovo.
Podrobnosti o nákladech za doručení si můžete prohlédnout na podstránce: Náklady a způsob dodaní.

Jaká je doba vyřízení objednávky?

Předpokládaná doba doručení nakoupeného zboží je uvedená na podstránce Doba vyřízení objednávky. Pokud se rozhodnete pro dobírku, doba zpracováni a odeslání objednávky je nejrychlejší; v případě, že byla objednávka provedená začátkem nebo v polovině týdne, průměrná doba doručení zásilky je 48 hodin. Vyberete-li platbu předem, realizace objednávky začíná až po připsaní částky na účet, to může činit až 3-5 pracovní dny.

Expedujete zásilku o víkendu?

Objednávky odesíláme od pondělí do pátku. Společnost PPL doručuje zásilky i v soboty.

Jaká je celková cena zakoupeného zboží?

Celkové náklady objednávky: hodnota zboží + poštovné a balné (tj. 99 Kč při platbě předem nebo 129 Kč při platbě dobírkou a 0 kč při nákupu nad 999 kč), všechny uvedeny ceny již s DPH.

Proč se moje rozměry liší od těch, které jsou uváděny ve velikostní tabulce?

To je způsobeno tím, že oblečení je při měření položené na rovné ploše (bez natahovaní). Každý výrobce vede své vlastní značení oblečení, z tohoto důvodu je nutné, abyste se vždy řídili velikostní tabulku uvedenou u každého popisu produktu. Pokyny o tom, jak měřit a zjistit rozměr vašeho oblečení, najdete zde: Jak vybrat rozměr.

Můžu si koupit na splátky?

Je nám líto, ale nákup na splátky v našem obchodě nelze provádět..

Po objednání

Je možné provádět změny v objednávce nebo zvolit jinou formu platby?

Chcete-li změnit objednávku, odstranit/přidat produkt nebo změnit zvolený způsob platby, kontaktujte zákaznický servis, prosím.
Není možné provést změny v objednávce, která už byla expedována.

Je možné zrušit objednávku, která už byla dokončená?

Pokud chcete zrušit objednávku, musíte se přihlásit na moje objednávky a klikněte na tlačítko "zrušit objednávku". O zrušení objednávky lze požádat také zákaznický servis.
Není možné zrušit objednávku, která už byla expedována.

Je možné se domluvit s kurýrem na určitou dobu doručení zásilky?

>Obchod www.bolf.cz nemá vliv na dobu doručení zásilky. Před doručením zásilky budete kontaktování kurýrem/doručovací službou za účelem domluvit se na doručení zásilky. Naše společnost není v přímém kontaktu s jednotlivými kurýry, kteří poskytují služby ve vaši oblasti.

Jak můžu sledovat zásilku, která mi byla odeslaná?

Navštivte stránku: Sledování zásilek. Pokud obdržíte informaci, že zadané číslo není správné, zkontrolujte zda je vše v pořádku. Pokud ano, kontaktuje nás prosím.

Zásilka mi nedošla v domluveném termínu - Co dělat?

Pokud vaše zásilka nebyla doručena do 3-7 pracovních dnů od zadání objednávky, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky, prosím. Zadejte Vaši přihlašovací jméno a číslo objednávky, zkontrolujeme, co se děje s vaší objednávkou/zásilkou.

Objednal/a jsem si špatnou velikosti oblečení -jak je můžu vyměnit?

Reklamační řád zakoupeného zboží je uvedeny na stránce: Reklamace.

Můžu vrátit nakoupené zboží? Jak na to?

Vrácení zakoupeného zboží je uvedeno na stránce: Vracení zboží.

Obdržel jsem jiný produkt, než jsem si objednal/a - co mám dělat?

Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem jak nejrychleji to bude možné a informujte o vzniklé situaci, prosím. V případě, že to byla naše chyba, zboží vyměníme a vrátíme vzniklé náklady na dopravu. Reklamační řád zakoupeného zboží je uvedeny na stránce: Reklamace.

Obdržel/a jsem vadný produkt - co mám dělat?

Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem jak nejrychleji to bude možné a informujte o vzniklé situaci, prosím. V případě, že to byla naše chyba, zboží vyměníme a vrátíme vzniklé náklady na dopravu. Reklamační řád zakoupeného zboží je uvedeny na stránce: Reklamace.

Pokud jste nenašli odpověď na své otázky pošlete svůj dotaz na adresu info@colf.cz

Infolinka

480 023 846

po - pá 8-16 hod.

Copyright © Bolf.cz

Tato stránka používá soubory cookie pro poskytování svých služeb v souladu s Politika Cookies. Můžete si určit podmínky pro skladování nebo přístup k souborům cookie ve svém webovém prohlížeči.
Zavřít