Souhlas s přizpůsobením obsahu

Webová stránka bolf.cz používá soubory cookie za účelem poskytování služeb a také pro marketingové/statistické účely. Udělení souhlasu znamená, že Vaše osobní údaje budou uloženy v souborech cookies pro marketingové účely společnosti Bolf Sp. z o. o. Sp. k. a jejich Důvěrných Partnerů. Váš souhlas je dobrovolný a můžete ho kdykoliv odvolat, ale pamatujte si, že díky Vašemu souhlasu můžeme přizpůsobit obsah stránek Vašim zájmům. Navíc kliknutím na [jiné možnosti] můžete udělit souhlas se zpracováním údajů také v oblasti profilování, tržních a statistických analýz, díky čemuž jednodušeji naleznete na stránkách obsah, který Vás nejvíce zajímá.

Chceme Vám představit nabídku, co nejvíce přizpůsobenou Vašim preferencím a zájmům. Udělením souhlasu pro výše uvedené účely nám umožníte prezentaci nabídky a slev založených na analýze Vaší aktivity na Internetu. Tyto nabídky můžou mít zásadní vliv na Vaše nákupní rozhodnutí. Tento návrh je určen plnoletým osobám.


Pokud Vám již bylo 18 let, můžete pro Vaše pohodlí kliknout níže uvedená pole a tím udělit souhlas s výše uvedenými podmínkami.

Samozřejmě můžete kdykoliv změnit nebo stanovit podmínky uchovávání/přístupu ke cookies ve Vašem prohlížeči. Více informací najdete v Politice soukromí a cookies.

Pamatujte si, že udělení souhlasu je dobrovolné. Navíc můžete kdykoliv svůj souhlas odvolat, aniž by to mělo vliv na zákonnost zpracování provedeného na základě souhlasu před jeho odvoláním.


Jaké údaje zpracováváme?

www.bolf.cz používá technologii, která uchovává a zpřístupňuje informace o Vašem počítači nebo jiném zařízení připojeném k síti (zejména pomocí souborů cookie), které se týkají Vaší online aktivity, s cílem prezentovat přizpůsobenou reklamu a posoudit některé z informací o Vás také v rámci automatizovaného zpracování osobních údajů, tj. profilování (analyzujeme Vaši činnost tak, abychom se lépe přizpůsobili konkrétním obecným skupinám našich klientů, aniž bychom významně ovlivnili jejich rozhodnutí – pokud neudělíte samostatný souhlas), tržní a statistické analýzy a zlepšení kvality poskytovaných informací. Tuto technologii využívají také naši partneři, s nimiž spolupracujeme, a kteří mohou také instalovat soubory na Vašem zařízení během používání našich služeb. Seznam partnerů, s nimiž v této oblasti spolupracujeme, je k dispozici v naší Politice soukromí.

Kdy můžu odvolat souhlas s použitím cookies?

Souhlas můžete v každé chvíli odvolat – nicméně to neovlivní zákonnost zpracování před jeho odvoláním.

Co když s použitím cookies nesouhlasím?

Pokud nesouhlasíte s tím, aby Vám cookies ukazovaly reklamy přizpůsobené Vašim zájmům, neznamená to, že se během surfování na našich nebo jiných webových stránkách nesetkáte se žádnými reklamami – v takovém případě se Vám zobrazí stejný počet reklam, které ale nebudou souviset s Vaší aktivitou na našich webových stránkách.

Jak budou fungovat stránky bez souhlasu s použitím cookies?

V případě, že neudělíte výše uvedený souhlas, se i nadále můžou na Vašem zařízení ukládat soubory nezbytné k zajištění správného fungování našich webových stránek (například volba jazyka, vyplnění nákupních formulářů atd.). Tyto nastavení můžete upravit ve Vašem webovém prohlížeči, nicméně některé části našeho webu nebudou fungovat správně.

Kdo je správcem Vašich údajů?

Správcem Vašich osobních údajů budeme my, tj. Bolf Sp. z o.o. Sp.k., se sídlem: Zielona Góra, ul. Kożuchowska 32, e-mail: info@bolf.cz

Správce vynakládá veškeré úsilí na ochranu Vašich údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z dne 27 dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a jinými obecně závaznými právními předpisy, jenž chrání práva osob, jejichž se údaje týkají.

Detailní informace o účelech zpracování údajů

Vaše údaje získané prostřednictvím souborů cookie budou s Vašim souhlasem zpracovávány námi a našimi partnery s cílem poskytnout v širokém smyslu slova marketingové služby.

Pokud navíc souhlasíte s vytvářením profilů pomocí vhodných nástrojů, Vaše údaje budou moci být námi a našimi partnery zpracovávány za účelem přizpůsobení naší nabídky Vašim zájmům a potřebám, a čím častěji budete využívat naše služby a nakupovat naše produkty, tím lepší nabídku a akce Vám budeme moci připravit.

Doba zpracování údajů

Vaše údaje budou zpracovávány do doby, dokud bude existovat základ pro jejich zpracování, tj. v případě udělení souhlasu, do doby, než bude souhlas zrušen, omezen nebo upraven jinými Vašimi úkony, ledaže dle zákona budeme povinni zpracovávat údaje po delší dobu, nebo je uložíme na delší dobu pro vznik případných nároků, a to po promlčecí dobu stanovenou zákonem, zejména občanským zákoníkem.

Vaše práva

V souladu s příslušnými předpisy má každá osoba právo požadovat přístup k poskytnutým informacím, které obsahují osobní údaje, právo na jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování, právo vznášet námitky proti jejich zpracování, jakož i právo na převedení údajů. Navíc může kdykoliv svůj souhlas odvolat, aniž by to mělo vliv na zákonnost zpracování provedeného na základě souhlasu před jeho odvoláním a může podat stížnost u dozorčího orgánu.

Komu a za jakých okolností můžeme udělit přístup k Vašim údajům?

Vaše údaje můžeme poskytnout subjektům, které nám pomáhají provozovat naše webové stránky a aplikace, např. podporují nás v marketingových kampaních, spravují náš software, poskytují podporu a zajišťují provoz našich nástrojů a systémů, poskytovat právní služby, s tím, že výše uvedené subjekty musí zaručit, že zavedou vhodná technická a organizační opatření k zajištění ochrany pověřených údajů.

Vaše údaje nejsou převedeny do třetí země nebo mezinárodní organizace. Osobní údaje mohou být zpřístupněny orgánům veřejné správy a subjektům, které vykonávají úkoly veřejné správy nebo jednají jménem orgánů veřejné správy, a to v rozsahu a za účelem vyplývajících z právních předpisů.

Jak kontaktovat správce Vašich údajů?

V každé chvíli náš můžete kontaktovat:

BOLF Sp. z o.o. Sp. k.
ul Kożuchowska 32
65-364 Zielona Góra
NIP: PL9291861928
REGON: 360003583
e-mail: info@bolf.cz

Můžete také kontaktovat našeho inspektora ochrany údajů na e-mailové adrese: inspektor@kancelaria-domagala.eu

Díky technologiím, které ukládají a zpřístupňují informace o Vašem zařízení připojeném k síti (zejména s použitím souborů cookie), může společnost bolf.cz a její partneři zhodnotit Vaši aktivitu a díky tomu přizpůsobit Vašim preferencím prezentované reklamy a informace. Informace získané prostřednictvím těchto technologií mohou být považovány za Vaše osobní údaje. Udělení souhlasu nám nebo našim partnerům umožní používat technologie založené na profilování. Váš souhlas je dobrovolný a můžete ho kdykoliv zrušit. Aktivní pole znamená, že souhlasíte s profilováním.

Pokud chcete, aby společnost denley.pl přizpůsobila nabídku Vašim potřebám, můžete udělit souhlas s vyhodnocením Vaší aktivity pomocí souborů cookie. Stačí aktivovat vhodné políčko a zobrazovaný obsah bude odpovídat Vašim preferencím. Udělení souhlasu nám umožní použití technologií založených na profilování. Udělení souhlasu nám nebo našim partnerům umožní používat technologie založené na profilování. Váš souhlas je dobrovolný a můžete ho kdykoliv zrušit. Aktivní pole znamená, že souhlasíte s profilováním.

6917

FAQ - Nejčastěji kladené dotazy

Před objednáním

Je možné provádět objednávku e-mailem nebo telefonicky?

Objednávky lze provádět pouze elektronickým formulářem na stránkach obchodu.nebo e-mailem: info@bolf.cz. Objednávky přijaté e-mailem budou odesílány pouze na dobírku (cena doběrečného činí 129 Kč) a nebude se na ně vztahovat žádná akční cena nebo sleva uvedená na stránkách obchodu.

Je možné provádět objednávku bez registrace tj.bez vytvoření účtu?

Ano. Můžete objednávku můžete provést bez vytvoření uživatelského účtu a bez přihlášení. Po vložení zboží do košíku, přejděte na záložku Údaje o zásilce a zvolte "Objednávka bez registrace". Doporučujeme si nový účet vytvořit. Díky účtu budete mít možnost pro uložení historie nákupů.

Jak zjistit, zda produkt je dostupný?

Ke každému produktu na našich webových stránkách je doložená informace o dostupnosti a přibližné době vyřízení objednávky.

Můžu počítat se slevou nebo jinými bonusy při nakupování online na stránkách obchodu?

O veškerých akcích a slevách se můžete dozvědět v části Slevy. Pravidelně nabízíme dopravu zdarma. V obchodě jsou dostupné i množstevní slevy, které Vám bude systém automaticky aktivovat. Chcete-li sledovat veškeré novinky a speciální nabídky, doporučujeme přihlásit se k odběru newsletteru.

Z jakých materiálů jsou vyrobeny nabízené produkty?

Materiály, ze kterých jsou vyrobeny produkty jsou specifikované v popisu uvedeném v detailu výrobku.

Odkud pochází oblečení prodávané v obchodě www.bolf.cz?

Naše oblečení je šité speciálně na naší objednávku u výrobců a oficiálních distributorů značek, kterých jsme jediným výhradním zástupcem a obchodním partnerem.

V průběhu objednávání

Můžu si vyzvednout zboží osobně?

Je nám líto, ale v našem obchodě nemáme možnost osobního odběru.

Jaké jsou formy platby za nakoupené zboží?

Dostupné formy platby můžete nalézt na podstránce: Zbůsoby platby.

Jaké jsou náklady na dopravu v případě větší objednávky?

U objednávek nad 999,-Kč je na území ČR doprava zdarma, ale pouze u objednávek proveděných přímo na stránkách, nikoliv u objednávek proveděných telefonický nebo e-mailovo.
Podrobnosti o nákladech za doručení si můžete prohlédnout na podstránce: Náklady a způsob dodaní.

Jaká je doba vyřízení objednávky?

Předpokládaná doba doručení nakoupeného zboží je uvedená na podstránce Doba vyřízení objednávky. Pokud se rozhodnete pro dobírku, doba zpracováni a odeslání objednávky je nejrychlejší; v případě, že byla objednávka provedená začátkem nebo v polovině týdne, průměrná doba doručení zásilky je 48 hodin. Vyberete-li platbu předem, realizace objednávky začíná až po připsaní částky na účet, to může činit až 3-5 pracovní dny.

Expedujete zásilku o víkendu?

Objednávky odesíláme od pondělí do pátku. Společnost PPL doručuje zásilky i v soboty.

Jaká je celková cena zakoupeného zboží?

Celkové náklady objednávky: hodnota zboží + poštovné a balné (tj. 99 Kč při platbě předem nebo 129 Kč při platbě dobírkou a 0 kč při nákupu nad 999 kč), všechny uvedeny ceny již s DPH.

Proč se moje rozměry liší od těch, které jsou uváděny ve velikostní tabulce?

To je způsobeno tím, že oblečení je při měření položené na rovné ploše (bez natahovaní). Každý výrobce vede své vlastní značení oblečení, z tohoto důvodu je nutné, abyste se vždy řídili velikostní tabulku uvedenou u každého popisu produktu. Pokyny o tom, jak měřit a zjistit rozměr vašeho oblečení, najdete zde: Jak vybrat rozměr.

Můžu si koupit na splátky?

Je nám líto, ale nákup na splátky v našem obchodě nelze provádět..

Po objednání

Je možné provádět změny v objednávce nebo zvolit jinou formu platby?

Chcete-li změnit objednávku, odstranit/přidat produkt nebo změnit zvolený způsob platby, kontaktujte zákaznický servis, prosím.
Není možné provést změny v objednávce, která už byla expedována.

Je možné zrušit objednávku, která už byla dokončená?

Pokud chcete zrušit objednávku, musíte se přihlásit na moje objednávky a klikněte na tlačítko "zrušit objednávku". O zrušení objednávky lze požádat také zákaznický servis.
Není možné zrušit objednávku, která už byla expedována.

Je možné se domluvit s kurýrem na určitou dobu doručení zásilky?

Obchod www.bolf.cz nemá vliv na dobu doručení zásilky. Před doručením zásilky budete kontaktování kurýrem/doručovací službou za účelem domluvit se na doručení zásilky. Naše společnost není v přímém kontaktu s jednotlivými kurýry, kteří poskytují služby ve vaši oblasti.

Jak můžu sledovat zásilku, která mi byla odeslaná?

Navštivte stránku: Sledování zásilek. Pokud obdržíte informaci, že zadané číslo není správné, zkontrolujte zda je vše v pořádku. Pokud ano, kontaktuje nás prosím.

Zásilka mi nedošla v domluveném termínu - Co dělat?

Pokud vaše zásilka nebyla doručena do 3-7 pracovních dnů od zadání objednávky, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky, prosím. Zadejte Vaši přihlašovací jméno a číslo objednávky, zkontrolujeme, co se děje s vaší objednávkou/zásilkou.

Objednal/a jsem si špatnou velikosti oblečení -jak je můžu vyměnit?

Reklamační řád zakoupeného zboží je uvedeny na stránce: Reklamace.

Můžu vrátit nakoupené zboží? Jak na to?

Vrácení zakoupeného zboží je uvedeno na stránce: Vracení zboží.

Obdržel jsem jiný produkt, než jsem si objednal/a - co mám dělat?

Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem jak nejrychleji to bude možné a informujte o vzniklé situaci, prosím. V případě, že to byla naše chyba, zboží vyměníme a vrátíme vzniklé náklady na dopravu. Reklamační řád zakoupeného zboží je uvedeny na stránce: Reklamace.

Obdržel/a jsem vadný produkt - co mám dělat?

Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem jak nejrychleji to bude možné a informujte o vzniklé situaci, prosím. V případě, že to byla naše chyba, zboží vyměníme a vrátíme vzniklé náklady na dopravu. Reklamační řád zakoupeného zboží je uvedeny na stránce: Reklamace.

Pokud jste nenašli odpověď na své otázky pošlete svůj dotaz na adresu info@bolf.cz

pixel