Reklamace


Na zboží zakoupené v e-shopu Bolf.cz se vztahuje 2letá záruka.
Zboží s vyplněným reklamačním formulářem odešlete pouze Českou poštou nebo PPL na adresu:

Českou poštou na adresu:

Bolf.cz

P.O. BOX č. 25

Okružní 1260

46401 Frýdlant v Čechách

PPL na adresu:

Bolf.cz

Habartice č.ev. 9

46373 Habartice


Reklamační formulář PDF

Reklamační formulář JPG

Vytištěný formulář může být vyplněn i ručně.

Formulář musí obsahovat:
- vaše přihlašovací jméno v e-shopu a č. objednávky
- jméno, příjmení, tel. číslo
- adresu v případě vrácení zboží
- číslo účtu v případě, že chce zákazník vrátit finanční prostředky na bankovní účet
- důvod reklamace

Dovolujeme si Vás informovat, že zásilky odeslané od zákazníka na dobírku budou automatický odmítnuté.
Prodávající se zavazuje vyřídit každou reklamaci ve lhůtě 14 dnů od data jejího doručení. Prodávající se zavazuje informovat Kupujícího o provedených opatřeních a výsledku reklamace. V případě problému bude zákazníka telefonický nebo emailovo kontaktovat pracovník reklamačního oddělení. Po vyřízení reklamace bude prodejce informovat kupujícího e-mailem. Zboží k zákazníkovi bude odesláno kur. firmou PPL nebo Poštou.

V případě zamítnuté reklamace hradí poštovné náklady zákazník.

Obchodník vrací poštovné odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení zboží při odstoupení od kupní smlouvy. V případě oprávněné reklamace má potom spotřebitel nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Tedy speciálně dopravného.

Pro jakékoliv dotazy nás neváhejte kontaktovat: tel. 488 840 000, nebo email: info@bolf.cz

pixel