6126

FAQ

Máte nějaký problém? Klikněte na otázku a najděte odpověď!



Před provedením objednávky

Jak nejrychleji vyhledat produkt v eshopu Bolf.cz?

Pro rychle vyhledání produktu v obchodě Bolf.cz zadejte jeho název/číslo modelu do okna s lupou v pravém horním rohu. Můžete také použit nabídku v horní části stránky: poté, co vyberete pánské nebo dámské oblečení, vyberte kategorii produktu.

Jak vytvořit objednávku?

Objednávky v našem obchodě lze zadávat prostřednictvím webových stránek www.Bolf.cz, telefonicky nebo e-mailem. Postup při vytvoření objednávky online najdete zde: Jak nakupovat? (https://www.bolf.cz/Jak-nakupovat-cterms-cze-188.html) V případě problémů se obraťte na zákaznické oddělení.

Jaké údaje jsou nezbytná při zadávání objednávky?

U objednávek vytvořených prostřednictvím webových stránek je nutné mít aktivní e-mailovou adresu. Nezbytné pro vytvoření a odeslaní objednávky jsou: jméno a příjmení, dodací adresa a telefonní číslo pro kontakt s kurýrem Při zadávání objednávky telefonicky není nutná e-mailová adresa.

Jaká je doba vyřízení objednávky?

Doba realizace objednávky závisí na zvoleném způsobu platby a dopravy. Podrobnosti naleznete zde: Doba vyřízení objednávky (https://www.bolf.cz/Dodaci-podminky-cterms-cze-181.html )

Je stanovená minimální částka objednávky?

Ne, není.

Jak budu informován o přijetí mé objednávky?

Potvrzení přijetí objednávky bude zasláno formou e-mailu na uvedenou e-mailovou adresu. Potvrzení je odesíláno automaticky ihned po zadání objednávky, ale může se stát, že bude uloženo do vaši schránky až po několika minutách. Nenašli jste potvrzení v hlavní složce pošty? Zkontrolujte složku spam nebo nevyžádanou poštu.

Jaké jsou způsoby platby?

Eshop Bolf.cz nabízí několika způsobů platby za zboží. Způsob platby volíte v závěrečné fázi zadání objednávky. Nabízíme: elektronický převod (PayU), bankovní převod, platbu dárkovým poukazem a dobírku. Podrobnosti najdete zde: Způsoby platbyhttps://www.bolf.cz/Zpusoby-platby-cterms-cze-187.html

Chci objednat dárek na Bolf.cz pro blízkou osobu, jak si můžu pořídit dárkový poukaz?

Dárkový poukaz si můžete objednat zde: Dárkový poukaz: (https://www.bolf.cz/product-cze-48341-Darkovy-poukaz.html). Návod, jak použit dárkový poukaz naleznete zde: Jak použit dárkový poukaz: (https://www.bolf.cz/Jak-pouzit-darkovy-poukaz-cterms-cze-1135.html)

Je možné zabalit objednané produkty do dárkové krabice?

Ano, můžete si vyřádat, aby vaše zásilka byla zabalená do elegantní krabice, která bude vypadat skvěle jako dárek. Tu možnost lze výbrat v závěrečné fázi zadání objednávky. Podrobnosti najdete zde: Dárkové balení https://www.bolf.cz/Darkove-baleni-cterms-cze-1081.html


Během objednávky

Můžu změnit dodací adresu, pokud již byla objednávka odeslána?

U objednávky, která byla expedována, nelze změnit dodací adresu. Změnu dodací adresy můžete projednat s dodavatelem/kurýrem.

Jak je to s číslováním produktů v eshopu Bolf.cz? Jak vybrat velikost?

E-shop Bolf.cz nabízí oblečení od více výrobců, proto NENÍ správné řídit se pouze velikosti z visáčky, kterou uvádíme v popisu zboží. Většina značek má své vlastní velikosti. Při nákupu je Zákazník povinen seznámit se s velikostní tabulkou, která je uvedená vždy v popisu produktu.

Co mám dělat, pokud jsem nedostal potvrzení objednávky e-mailem?

Pokud se e-mail s potvrzením objednávky do hlavní e-mailové schránky neuložil, počkejte několik minut, a pak zkontrolujte složky spam a nevyžádaná pošta. Pokud potvrzující e-mail i tam nenajdete, obraťte se na naši zákaznické oddělení/infolinku, kde vám naši zaměstnanci určitě pomohou. Kontakt na zákaznickou podporu je zde: Zákaznická podpora (https://www.bolf.cz/contact-cze.html)

Jak provedu online platbu?

Všechny dostupné platební metody, včetně online plateb, najdete zde: Způsoby platby ( https://www.bolf.cz/Zpusoby-platby-cterms-cze-187.html). Ujišťujeme vás, že online platby na Bolf.cz jsou podporovány autorizovanými a zabezpečenými systémy: PayU a PayPal.

Můžu objednávku vyzvednout osobně?

Není možné si objednávku vyzvednout osobně; kamenný obchod nemáme.

Kolik produktů můžu vložit do košíku?

V obchodě Bolf.cz neexistují žádná taková omezení, proto se nemusíte omezovat, a můžete s námi dělat opravdu velké nákupy! Kromě toho, pokud hodnota vašich nákupů v košíku přesáhne 6500,00 Kč, obdržíte od nás další 10% slevu. Táto sleva je platná pouze při platbě předem (slevy jsou napočítány automaticky a zobrazují se v nákupním košíku). Užijte si nákupní šílenství!

Co mám dělat, když je výrobek uložený do košíku již vyprodaný?

Pokud produkt není dostupný, klikněte na velikost, o kterou máte zájem. Zadejte e-mailovou adresu, na kterou vám bude odeslaný vzkaz, jakmile bude daná velikost dostupná. Není to rezervace produktu, ale pouze žádost o poskytnuti informace o naskladnění výrobku. --- Informace o naskladnění bude odeslána automaticky všem zákazníkům, kteří tuto možnost zvolili.

Jaký je stav mé objednávky a kdy ji dostanu?

Stav objednávky na Bolf.cz lze zkontrolovat zde: Stav objednávky: (https://www.bolf.cz/Stav-objednavky-cterms-cze-191.html)

Je možné zboží rezervovat?

Zboží není možné rezervovat.

Objednávku se mi nepodařilo uhradit. Jak mám objednávku dokončit?

Pokud dojde k problému s online platbou, obraťte se na zákaznickou podporu, kde vám poradí, co dělat. Zákaznické oddělení vám pomůže s vyřešením tohoto problému nebo se změnou způsobu platby na dobírku.

Můžu změnit způsob platby během realizace objednávky?

Je-li zboží nebylo odesláno a stav objednávky to umožňuje, ve většině případů je možné způsob platby změnit. O změnu způsobu platby objednávky lze požádat zákaznickou podporu/infolinku.

Jak můžu kontaktovat zákaznickou podporu?

Zákaznickou podporu lze kontaktovat od pondělí do pátku 8:00-16:00 hod. --- Infolinka: tel: +420 480 023 846 Kontakt mailový: info@bolf.cz


Po odeslání objednávky

Je možné vyzkoušet oblečení při převzetí zásilky?

Není to možné. Oblečení můžete vyzkoušet až po řádném převzetí zásilky. Nevhodné zboží můžete vrátit až do 30 dnů po převzetí. Podmínky vrácení zboží jsou zde: Vracení zboží: (https://www.bolf.cz/Podminky-vraceni-zbozi-cterms-cze-189.html).

Jak postupovat při vrácení zboží?

Postup při vrácení je zde: Vracení zboží (https://www.bolf.cz/Podminky-vraceni-zbozi-cterms-cze-189.html)

Na jakou adresu mám zásilku vrátit?

Vyplněný formulář pro vrácení zboží přiložte ke zboží a odešlete na:
Bolf.cz/Bolf Sp. z o.o Sp.k.
P.O.BOX č.25
Okružní 1260
46401 Frýdlant v Čechách
Odesílat pouze Českou poštou

Jaké výrobky nelze vrátit?

Nelze vrátit zboží, které bylo nošené. Nelze vrátit zboží, které má odstraněny visačky. Nelze vrátit roušky a zboží, které spotřebitel z obalu vyňal, a jeho vybalením došlo k hygienickému znehodnocení. (viz výjimky z práva odstoupení od smlouvy, které jsou uvedeny dle povahy a druhu zboží v § 1837 občanského zákoníku.)

Kdo nese náklady spojené s vrácením zboží (doprava)?

Pokud důvod vrácení zboží není způsoben chybou prodejce, náklady spojené s vrácením zboží (doprava) nese spotřebitel. Pozor! Zboží lze odesílat pouze Českou poštou! Podrobněji o postupu při vrácení zboží zde: Vracení zboží (https://www.bolf.cz/Podminky-vraceni-zbozi-cterms-cze-189.html).

Obdržel jsem vadný produkt. Co mám dělat?

Postupujte dle reklamačního řádu. Postup při reklamace je zde: Reklamace:https://www.bolf.cz/Reklamace-cterms-cze-217.html

Kdy mi budou vraceny peníze?

Finanční prostředky jsou běžně vraceny do 14 dnů od uložení zásilky na poště. Informujeme, že příchozí zásilky neevidujeme. Stav vašeho balíčku můžete sledovat na stránkách dodavatele. O způsobu řešení reklamace budete informování mailovo, a finanční prostředky (včetně poštovného) budou vám vraceny do 3 pracovních dnů od vyřízeni reklamace.

pixel