- Domovská stránka
- Reklamace
Reklamace
Na zboží zakoupené v e-shopu Bolf.cz se vztahuje 2letá záruka.
Zboží s vyplněným reklamačním formulářem musí zákazník odeslat na:
Bolf.cz/Bolf Sp. z o.o Sp.k.
P.O.BOX č.25
Okružní 1260
46401
Frýdlant v Čechách
Odesílat pouze Českou poštou a PPL
Reklamační formulář PDF
Reklamační formulář JPG
Vytištěný formulář může být vyplněn i ručně.
Formulář musí obsahovat:
- vaše přihlašovací jméno v e-shopu
a č. objednávky
- jméno, příjmení, tel. číslo
- adresu v
případě vrácení zboží
- číslo účtu v případě, že chce zákazník
vrátit finanční prostředky na bankovní účet
- důvod reklamace
Dovolujeme si Vás informovat, že zásilky odeslané od zákazníka na
dobírku budou automatický odmítnuté.
Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dní ode dne přijetí informace o
reklamaci. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě
řešení informovat ihned a ve složitých případech do tří dnů e-mailem. V
případě problému bude zákazníka telefonický nebo emailovo kontaktovat
pracovník reklamačního oddělení. Po vyřízení reklamace bude prodejce
informovat kupujícího e-mailem. Zboží k zákazníkovi bude odesláno kur.
firmou PPL nebo Poštou.
V případě zamítnuté reklamace hradí
poštovné náklady zákazník.
Obchodník vrací poštovné
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení zboží při
odstoupení od kupní smlouvy. V případě oprávněné reklamace má potom
spotřebitel nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů spojených s
reklamací. Tedy speciálně dopravného.
Pro jakékoliv dotazy
nás neváhejte kontaktovat: tel. 488 840 000, nebo email:
info@bolf.cz