7692

Reklamace


Na zboží zakoupené v eshopu Bolf.cz se vztahuje 2 letní záruka.
Zboží s vyplněným reklamačním formulářem musí zákazník odeslat na:

Bolf.cz/Bolf Sp. z o.o Sp.k.
P.O.BOX č.25
Okružní 1260
46401 Frýdlant v Čechách

Odesílat pouze Českou poštou

Reklamační formulář PDF

Reklamační formulář JPG

V případě, že zákazník nemá přístup k tiskárně, stačí se zbožím odeslat formulář vyplněn ručně.

Formulář musí obsahovat:
- vaše přihlašovací jméno v eshopu a č. objednávky
- jméno, příjmení, tel. číslo
- adresu v případě vrácení zboží
- číslo účtu v případě, že chce zákazník vrátit finanční prostředky na bankovní účet
- důvod reklamace

Dovolujeme si Vás informovat, že zásilky odeslané od zákazníka na dobírku budou automatický odmítnuté.
Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dní ode dne přijetí informace o reklamaci. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat ihned a ve složitých případech do tří dnů e-mailem. V případě problému bude zákazníka telefonický nebo emailovo kontaktovat pracovník reklamačního oddělení. Po vyřízení reklamace bude prodejce informovat kupujícího e-mailem. Zboží k zákazníkovi bude odesláno kur. firmou PPL nebo Poštou.

Pro jakékoliv dotazy nás neváhejte kontaktovat: tel. 480 023 846, nebo email: info@bolf.cz

pixel