Reklamace


Na zboží zakoupené v e-shopu Bolf.cz se vztahuje 2letá záruka.
Zboží s vyplněným reklamačním formulářem musí zákazník odeslat na:

Bolf.cz/Bolf Sp. z o.o Sp.k.
P.O.BOX č.25
Okružní 1260
46401 Frýdlant v Čechách

Odesílat pouze Českou poštou a PPL

Reklamační formulář PDF

Reklamační formulář JPG

Vytištěný formulář může být vyplněn i ručně.

Formulář musí obsahovat:
- vaše přihlašovací jméno v e-shopu a č. objednávky
- jméno, příjmení, tel. číslo
- adresu v případě vrácení zboží
- číslo účtu v případě, že chce zákazník vrátit finanční prostředky na bankovní účet
- důvod reklamace

Dovolujeme si Vás informovat, že zásilky odeslané od zákazníka na dobírku budou automatický odmítnuté.
Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dní ode dne přijetí informace o reklamaci. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat ihned a ve složitých případech do tří dnů e-mailem. V případě problému bude zákazníka telefonický nebo emailovo kontaktovat pracovník reklamačního oddělení. Po vyřízení reklamace bude prodejce informovat kupujícího e-mailem. Zboží k zákazníkovi bude odesláno kur. firmou PPL nebo Poštou.

V případě zamítnuté reklamace hradí poštovné náklady zákazník.

Obchodník vrací poštovné odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení zboží při odstoupení od kupní smlouvy. V případě oprávněné reklamace má potom spotřebitel nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Tedy speciálně dopravného.

Pro jakékoliv dotazy nás neváhejte kontaktovat: tel. 488 840 000, nebo email: info@bolf.cz

pixel