PolskiGermanEnglish
5720

Reklamace

Reklamace


Na zboží zakoupené v eshopu Bolf.cz se vztahuje 2 letní záruka.
Zboží s vyplněným reklamačním formulářem musí zákazník odeslat na:

Bolf.cz/Bolf Sp. z o.o Sp.k.
P.O.BOX č.2
463 07 Liberec 70

Odesílat pouze Českou poštou

Reklamační formulář PDF

Reklamační formulář JPG

V případě, že zákazník nemá přístup k tiskárně, stačí se zbožím odeslat formulář vyplněn ručně.

Formulář musí obsahovat:
- vaše přihlašovací jméno v eshopu a č. objednávky
- jméno, příjmení, tel. číslo
- adresu v případě vrácení zboží
- číslo účtu v případě, že chce zákazník vrátit finanční prostředky na bankovní účet
- důvod reklamace

ZBOŽÍ K REKLAMACI MUSÍ ZÁKAZNÍK ODESLAT ČISTÉ A ZABALENÉ.
Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Vrácení fin. prostředků za poštovné platí na základě kladně rozhodnuté reklamace nebo chybě v odesláni zboží.
Česka Pošta: 99 Kč / 8 €.
PPL: 99 Kč / 8 €.
Dovolujeme si Vás informovat, že zásilky od zákazníka odeslané na dobírku budou automatický odmítnuté.
Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dní od obdržení zásilky. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat e-mailem. V případě problému bude zákazníka telefonický nebo emailovo kontaktovat pracovník reklamačního oddělení. Po vyřízení reklamace bude prodejce informovat kupujícího e-mailem. Zboží k zákazníkovi bude odesláno kur. firmou PPL nebo Poštou.

Pro jakékoliv dotazy nás neváhejte kontaktovat: tel. 480 023 846, nebo email: info@bolf.cz

Infolinka

480 023 846

po - pá 8-16 hod.

Copyright © Bolf.cz

Tato stránka používá soubory cookie pro poskytování svých služeb v souladu s Politika Cookies. Můžete si určit podmínky pro skladování nebo přístup k souborům cookie ve svém webovém prohlížeči.
Zavřít