- Domovská stránka
- Reklamace
Reklamace
Na zboží zakoupené v e-shopu Bolf.cz se vztahuje 2letá záruka.
Zboží s vyplněným reklamačním formulářem musí zákazník odeslat na:
Bolf.cz/Bolf Sp. z o.o.
P.O.BOX č.25
Okružní 1260
46401
Frýdlant v Čechách
Odesílat pouze Českou poštou a PPL
Reklamační formulář PDF
Reklamační formulář JPG
Vytištěný formulář může být vyplněn i ručně.
Formulář musí obsahovat:
- vaše přihlašovací jméno v e-shopu
a č. objednávky
- jméno, příjmení, tel. číslo
- adresu v
případě vrácení zboží
- číslo účtu v případě, že chce zákazník
vrátit finanční prostředky na bankovní účet
- důvod reklamace
Dovolujeme si Vás informovat, že zásilky odeslané od zákazníka na
dobírku budou automatický odmítnuté.
Prodávající se zavazuje vyřídit každou reklamaci ve lhůtě 14 dnů od data jejího doručení. Prodávající se zavazuje informovat Kupujícího o provedených opatřeních a výsledku reklamace. V
případě problému bude zákazníka telefonický nebo emailovo kontaktovat
pracovník reklamačního oddělení. Po vyřízení reklamace bude prodejce
informovat kupujícího e-mailem. Zboží k zákazníkovi bude odesláno kur.
firmou PPL nebo Poštou.
V případě zamítnuté reklamace hradí
poštovné náklady zákazník.
Obchodník vrací poštovné
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení zboží při
odstoupení od kupní smlouvy. V případě oprávněné reklamace má potom
spotřebitel nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů spojených s
reklamací. Tedy speciálně dopravného.
Pro jakékoliv dotazy
nás neváhejte kontaktovat: tel. 488 840 000, nebo email:
info@bolf.cz