7680

Reklamace


Na zboží zakoupené v e-shopu Bolf.cz se vztahuje 2letá záruka.
Zboží s vyplněným reklamačním formulářem musí zákazník odeslat na:

Bolf.cz/Bolf Sp. z o.o Sp.k.
P.O.BOX č.25
Okružní 1260
46401 Frýdlant v Čechách

Odesílat pouze Českou poštou

Reklamační formulář PDF

Reklamační formulář JPG

Vytištěný formulář může být vyplněn i ručně.

Formulář musí obsahovat:
- vaše přihlašovací jméno v e-shopu a č. objednávky
- jméno, příjmení, tel. číslo
- adresu v případě vrácení zboží
- číslo účtu v případě, že chce zákazník vrátit finanční prostředky na bankovní účet
- důvod reklamace

Dovolujeme si Vás informovat, že zásilky odeslané od zákazníka na dobírku budou automatický odmítnuté.
Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dní ode dne přijetí informace o reklamaci. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat ihned a ve složitých případech do tří dnů e-mailem. V případě problému bude zákazníka telefonický nebo emailovo kontaktovat pracovník reklamačního oddělení. Po vyřízení reklamace bude prodejce informovat kupujícího e-mailem. Zboží k zákazníkovi bude odesláno kur. firmou PPL nebo Poštou.

Obchodník má povinnost vrátit náklady za poštovné pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení zboží na stránkách. Finanční prostředky za poštovné budou vráceny pouze při kladně rozhodnuté reklamací nebo chybě při odeslání zboží ze strany eshopu, a to ve výši 99 Kč.

Pro jakékoliv dotazy nás neváhejte kontaktovat: tel. 480 023 846, nebo email: info@bolf.cz

pixel